KANDIDACIJSKI POSTOPEK ZA ODDAJANJE ŠOL. ŠPORTNIH PROSTOROV V OBČASNO UPORABO V 2024/25 - preostali termini 09-2024

JAVNO NAZNANILO O IZVEDBI KANDIDACIJSKEGA POSTOPKA ZA ODDAJANJE PREOSTALIH NEZASEDENIH TERMINOV ŠOLSKIH ŠPORTNIH PROSTOROV NA OŠ VENCLJA PERKA V OBČASNO UPORABO ZA ŠOLSKO LETO 2024/25
 

1. Predmet kandidacijskega postopka so naslednji prostori, s katerimi razpolaga OŠ Venclja Perka:


 

2. Navedeni šolski prostori oziroma telovadnice so na voljo od 1. 9. 2024 do 24. 6. 2025:
- od ponedeljka do petka: od 15.30 do 23.00 ure – le termini, ki so ostali nezasedeni v prvem krogu,
- ob sobotah in nedeljah po vnaprejšnjem dogovoru, 
- termini, ki so navedeni kot na voljo od 14h30 do 15h30, so namenjeni zgolj izvajalcem interesnih dejavnosti v naši šoli, 
- v času šolskih počitnic in praznikov so šolski prostori, vključno s telovadnicami, zaprti.

 

3. Vloga za prijavo na razpis je izpolnjena anketa 1KA in mora obvezno vsebovati podatke:

- naziv in naslov uporabnika oz. pravne osebe ali s.p. ali društva ali zavoda;
- priimek, ime, naslov, telefonsko številko in elektronski naslov odgovorne osebe,
- naziv in naslov prejemnika računov za uporabo šolskih prostorov, 
- davčna številka, 
- želeni termin, 
- datum začetka periodične uporabe,
- datum konca periodične uporabe, 
- oblika rekreacije (vrsta/dejavnost), 
- predvideno število udeležencev,
- datum oddaje vloge.

 

4. Pri dodeljevanju terminov se upošteva besedilo Javnega naznanila o izvedbi kandidacijskega postopka za oddajanje šolskih športnih prostorov v občasno uporabo za šolsko leto 2024/2025.

Uporabniki morajo imeti poravnane vse finančne in druge obveznosti do OŠ Venclja Perka. V primeru, da obveznosti na dan oddaje vloge niso poravnane, se vloga smatra za nično.

V primeru, da je za isti termin prijavljenih več kandidatov, ki izpolnjujejo vse pogoje, si šola pridržuje pravico, da izbere kandidata po lastni presoji.
 

5. Rok za prijavo oziroma oddajo vlog je 20. 8. 2024 do 24.00. Kot vloga se šteje izpolnjena in oddana anketa 1KA. Lahko jo tudi natisnete in oddate osebno v času uradnih ur v tajništvu OŠ Venclja Perka, ali po e-pošti: os.vp-domzale@guest.arnes.si ali pošljete priporočeno na OŠ Venclja Perka, Ljubljanska cesta 58a, 1230 Domžale s pripisom »Razpis za uporabo šolskih prostorov« .

Vloga, ki ne bo izpolnjena in oddana kot anketa 1KA na povezavi, navedenih v točki 3, ne bo upoštevana. Prijave po roku bomo upoštevali le, če razpisani šolski prostori ne bodo zasedeni v vseh razpisanih terminih.


6. O terminu bodo uporabniki obveščeni najkasneje do 28. 8. 2024.


7. Plačilo uporabnine je mesečno v skladu z dogovorom v pogodbi. Uporabnina se obračunava za vse v pogodbi dogovorjene termine uporabe, ne glede na to, ali je uporabnik prostor koristil ali ne.


8. Z uporabniki bo OŠ Venclja Perka sklenila pogodbo o uporabi, v kateri bo uredila medsebojne odnose glede uporabe šolskih prostorov.


Domžale, 7. 8. 2024


Ravnateljica:

mag. Maša Mlinarič