Dojemanje novic o COVID-19 na družbenih medijih

 

Pozdravljeni!
 
Na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru izvajamo raziskavo, v kateri preučujemo vedenje uporabnikov družbenih medijev v situacijah, ko so izpostavljeni novicam o COVID-19, ki jih niso objavile medijske hiše ampak drugi uporabniki družbenih medijev. Naš namen je raziskati, kako so bralci takih novic nagnjeni k preverjanju informacij. Pri tem preučujemo vplive različnih dejavnikov, kot sta novičarska pismenost in zaupanje v novice.
 
Prosimo vas, da si vzamete 15 minut časa za izpolnjevanje anketnega vprašalnika. Sodelovanje v raziskavi je anonimno in prostovoljno, z izpolnjevanjem lahko zaključite kadar koli želite – brez navedbe razloga. Zbrani podatki bodo uporabljeni izključno za namen raziskave.
 
Z izpolnjevanjem anketnega vprašalnika lahko sodelujete tudi v nagradni igri, v kateri podarjamo tri darilne bone v vrednosti 30 evrov za nakup v trgovinah Big Bang. Sodelujete tako, da izpolnite anketni vprašalnik, ga oddate in nato na zaključni strani vprašalnika prejmete povezavo do spletnega obrazca, kamor vpišete svoj elektronski naslov. Podatki z elektronskimi naslovi se bodo tako zbirali v ločeni bazi podatkov, neodvisno od baze podatkov z vašimi odgovori na vprašanja v tej anketi. Več informacij o nagradni igri lahko najdete na tej povezavi.
 

Vodja raziskave:
doc. dr. Ines Kožuh
Univerza v Mariboru
Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Koroška cesta 46
2000 Maribor

OPOZORILO: Za pravilno delovanje strani omogočite JavaScript v brskalniku oz. nadgradite vaš brskalnik na novejšo verzijo. Več >>