Didaktično gibalne igre

Spoštovani,
 

 

sem Tjaša Čerpnjak, študentka Pedagoške fakultete Koper – smer predšolska vzgoja. Za potrebe diplomske naloge opravljam anketo in Vas prijazno naprošam, da anketo izpolnite v celoti. Namen ankete je zbrati podatke v kolikšni meri se didaktično gibalne igre uporabljajo v vrtcih, ali je njihova uporaba povezana z dolžino delovne dobe in izobrazbo ter pridobiti mnenje zaposlenih, koliko didaktično gibalne igre pripomorejo k razvoju otrok.

 

Didaktična gibalna igra predstavlja celostno tehniko gibalnega poučevanja, ki deluje na otroka in mu z množico kompleksnih in problemsko zastavljenih gibalnih nalog omogoča ustrezen razvoj vseh dimenzij psihosomatskega statusa.

 

Njena temeljna značilnost pa je v tem, da svoje specifične karakteristike išče v razvojnih posebnostih otroka in otroku samem, ker iz njega izhaja. Zato naj bo otrokov cilj v igri vodilo vzgojitelju (Pišot, 2007).

 

S. Smilansky (1968, v: Christie in Johnsen, 1987; Tkhvar in Smith, 1990) otroško igro razvrsti v štiri skupine: funkcijska igra, konstrukcijska igra, dramska igra in igra s pravili.
 

 

Vsi zbrani podatki bodo anonimni in se bodo uporabili izključno za izdelavo diplomske naloge.

Prosim, če si vzamete nekaj minut in s klikom na Naslednja stran pričnete z izpolnjevanjem ankete.