0%
100%

Vpliv elementov senzoričnega marketinga na odjemalce

Pozdravljeni!

 

Sem Teo Ojo, študent magistrskega programa management marketinga na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Pod mentorstvom prof. dr. Aleksandre Pisnik pripravljam magistrsko nalogo, s katero želim raziskati vpliv elementov senzoričnega marketinga v verigi s hitro prehrano McDonald's na zaznavanje blagovne znamke in zvestobo odjemalcev.

 

V raziskavi lahko sodelujete, če ste stari vsaj 18 let ali več ter ste v zadnjem letu kupili vsaj en izdelek v franšiznih prodajalnah McDonald's. Sodelovanje v raziskavi vam bo vzelo približno 6 minut, to pa zajema odgovarjanje na vprašanja. Raziskava je sestavljena iz krajših vprašalnikov o elementih senzoričnega marketinga, zaznavanja blagovne znamke in zaupanja blagovni znamki. 

 

Vaše sodelovanje je prostovoljno in lahko z reševanjem na katerikoli točki prenehate. Sodelovanje v raziskavi vam ne bo predstavljalo nikakršnega tveganja. Zagotovljena vam je popolna anonimnost. Vaši rezultati bodo uporabljeni le za namen te raziskave. S sodelovanjem mi boste v veliko pomoč pri pisanju magistrske naloge, prav tako pa boste tudi pripomogli k obogatitvi znanja pri razumevanju vpliva senzoričnega marketinga na odjemalce. Za vaš trud se vam zato že vnaprej iskreno zahvaljujem!

 

Če boste imeli ob ali po reševanju kakšno vprašanje, mi lahko pišete na mail: teo.ojo@student.um.si .

 

OBVEŠČENO SOGLASJE

 

Prosim, da si preberete naslednje trditve:

 

1. Razumem, da je sodelovanje prostovoljno, da anketo izpolnjujem anonimno in da lahko od reševanja kadarkoli odstopim.

2. Razumem, da mi je raziskovalec na voljo za morebitna vprašanja ali pomisleke glede ankete.

3. Razumem, da bodo moji rezultati, pridobljeni z anketo, uporabljeni zgolj za namen te raziskave.

 

V kolikor se z vsemi zgoraj naštetimi trditvami strinjate in soglašate s sodelovanjem v raziskavi, vas prosim, da kliknete na gumb Naslednja stran in sledite nadaljnjim navodilom.